דרכים קלות ומשתלמות לסגנן את פרגולת האלומיניום שלך - אלומפל

דרכים קלות ומשתלמות לסגנן את פרגולת האלומיניום שלך

אם יש לך פרגולה בחצר האחורית שלך, או שאתה חולם שיהיה לך … אז הפוסט בבלוג זה בשבילך. פרגולות הן האטרקציה העיקרית לכל חצר אחורית באוסיה ויכולות לקנא בשכונה. במקום להשאיר לאדריכל את עיצוב הפרגולה שלך, אתה יכול, בהמשך, להוסיף פה ושם כמה תכנים כדי להתאים אותה אישית.

בפוסט זה, נראה לך כיצד תוכל לשפר את היופי של הפרגולת האלומיניום שלך בדרכים שונות, קלות ובמחיר סביר.

צמחים לטפס וחופה של גפנים

לפרגולה יפה ומזמינה, השתמשו בצמחי טיפוס וגפנים זורמים כדי לכסות את גג הפרגולה שלכם. צמחים הם לא יקרים, אינם זקוקים לתחזוקה רבה ויכולים להדליק כל מקום בנגיעה פה ושם.

אורות מיתרים ופנסים

לאווירה נעימה ופרגולת אלומיניום שיהפכו למוקד המשיכה, אנו מציעים לכם להדליק אותה. פנסי מיתר, פנסי לד ופנסים רגילים הם אידיאליים לתחושה רומנטית. אתה יכול להשתמש בפנסי נייר במקום אלה המסורתיים כדי לתת לו מגע מודרני.

אתה יכול להשתמש בתאורה מינימלית של לדים או להוסיף מחרוזות מרובות של אורות   כדי להוסיף עוד אנרגיה. הפרגולה שלך תהפוך למקום המושלם להירגע ולהירגע אחרי יום ארוך.

ריהוט פטיו מתאים

כל פרגולה אינה שלמה ללא ריהוט פטיו (גן) מתאים. ישנם נושאים רבים של ריהוט בחוץ לבחירתם בעת בחירה. אתה יכול לקנות ריהוט מינימלי, אלגנטי, או יותר יצירות עכשוויות מבוססות נושא לפי טעמך. בחר משהו שיכול לעמוד בפני השפעות מזג האוויר, גשמים, סערה וחום.

הוסף מסכי גלילה

מסכי גלילה יכולים להוסיף פרטיות לפרגולה שלך כך שתוכל ליהנות מהמרחב שלך בלי לדאוג לעיניים סקרניות. בחר בד יציב ועמיד עם בחירת הצבע שלך כך שיתאים לחזית הבית שלך. בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול להתקין מסכי גלילה הניתנים להתאמה ידנית, או להתקין מסכי גלילה הנשלטים על ידי שלט רחוק.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

צבעי אלומיניום

במאמר זה נסקור את כל מה שיש לצבעי אלומיניום להציע לנו. צבעי האלומיניום מתחלקים ל-3 צבעים: צבעי ראל: צבעי ראל הם מניפת צבעים עולמית שבאמצעותם

קרא עוד »

חוק השערים

סוגי שערים, חוקים ומה שביניהם בואו נתחיל! שערים חשמליים מתחלקים ל3 סוגים: שערים מתרוממים כלפי מעלה. שערי הזזה. שערי פתיחה  מכל קטגוריה כזאת יוצאים לנו

קרא עוד »

אהבתם את המאמר?

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואטספ
שתפו במייל
שתפו בטוויטר

תפריט נגישות