פרגולות אלומיניום דמוי העץ - אלומפל

פרגולות אלומיניום דמוי העץ

פרגולות אלומיניום דמוי העץ של אלומפל מוסיפים יופי ייחודי לכל חלל מגורים. בעבר כשהיינו מעוניינים לייצר הצללה חיצונית והיינו משתמשים במילה פרגולה הכוונה לעתים קרובות הייתה להצללה או פרגולה עשויים עץ. כיום כשאומרים הצללה או פרגולה מתכוונים בעיקר לפרגולות אלומיניום. יהיו שיגידו שהם מחפשים מראה כפרי יותר שניתן להשיג רק עם מראה העץ וכי פרגולות האלומיניום המודרניות קצת יותר תעשיתיות בעיניהם. פרגולות אלומיניום דמוי עץ שאנו בונים עשויים מחומרים עמידים, כמו אלומיניום, המיועדים לעמוד במזג האויר הישראלי. פרגולות אלומיניום דמוי העץ של אלומפל מעניקים צל והגנה בעיצוב יפהפה!

מחפשים גם צל וגם הגנה מפני נזקי שמש ומים? פרגולות אלומיניום דמוי העץ של אלומפל יכולות לענות על הצרכים אותם אתם מחפשים. אלומפל מייצרת, מעצבת ומתקינה את פרגולות האלומיניום דמויות העץ שלה כך שיתאימו לכל חלל תוך שמיר על ייחודיות והתאמה לצרכי העיצוב והשימוש היומיומי שלכם.

מהי פרגולת אלומיניום דמוי עץ

זה בעצם בדיוק כמו שזה נשמע. זהו שילוב עיצובי של שני החומרים בכדי להפיק את הטוב ביותר וליהנות משני העולמות. העץ הוא בעל מראה ותחושה מדהימים המאפשר מראה כפרי ומאסיבי אך לעומת זאת הוא נתון להשפעת מזג האויר ונוטה להירקב ולהתקלף. אלומיניום מצד שני יכול להיות מעט משעמם וקצת תעשייתי אך הוא חזק ועמיד בתנאי מזג האויר ולא דורש תחזוקה. פרגולות אלומיניום דמויות העץ של אלומפל משלבות את היתרונות של האלומיניום ואת מראה הסיבים של העץ בכדי להבטיח קירוי והצללה מאלומיניום בעיצוב כפרי יפיפה. כך מתקבל המראה היפה של עץ ללא רגישות לדברים כמו נזקי שמש, נזקי מים, טרמיטים או ריקבון עץ. בעזרת פרגולות אלומיניום דמויות העץ של אלומפל תוכלו להנות מפרגולת אלומיניום שלא דורשת תחזוקה אך שומרת על צורתה ויופייה לשנים ארוכות.

דוגמאות לפרגולת אלומיניום דמוי עץ

 

מדוע עלי לקחת מתקין מקצועי?

אם אתם כמו רוב האנשים שאנו משוחחים איתם ביום יום, אז כנראה שגם אתם עסוקים בעשיית דברים אחרים בחיים עבודה, משפחה חיי חברה ועוד. על מנת שמערכת פרגולות האלומיניום החדשה שלכם תשמור על עצמה לאורך זמן, חשוב מאוד שתהליך ההתקנה יצליח מהיום הראשון. תכנון ובניית פרויקט מושלם צריך להיות מושלם עד לשלב האחרון שלו. התקנת שלמערכת פרגולות אלומיניום בצורה לא נכונה, עלולה בסופו של דבר לגרום להתקנת אלמנטים לא נכונה שתייצר קיצור באורך חיי המוצר. מרבית הלקוחות אומרים לנו כי הגיוני יותר לשלם למתקין  מקצועי, כדי לוודא כי העבודה נעשית נכון מהיום הראשון. זה מבטיח שלא תצטרך להוציא עוד כסף בהמשך הדרך או גרוע מזה, להחליף לחלוטין את המערכת כולה בגלל התקנה ראשונית לקויה.

שאלות נפוצות!

מאיזה חומר מיוצרות פרגולות דמוי עץ?

פרגולות דמויות העץ שלנו עשויות מאלומיניום מובלט עם גימור של סיבי העץ כלומר מרקם של עץ במגע יד הדורש תחזוקה מועטה מאוד או אחזקה. שלא כמו עץ, הפרגולות שלנו לא יסדקו, יתקלפו, או יירקבו עם הזמן. יתרונות נוספים- פרגולות האלומיניום דמויות העץ שלנו מוגנות נגד טרמיטים, לא דליקות ולעולם לא צריך לצבוע מחדש.

עד כמה החומרי הפרגולה כבדים?

פרגולות דמוי עץ של אלומפל נראות מאסיביות אך רכיבי הפרגולה עשויים אלומיניום חלול בצורת מלבן וחלקים בודדים והם בדרך כלל קלים מאוד. חלק מהפריטים כמו הקורות התומכות הם כבדים יותר בכדי לספק כוח ותמיכה ואילו פריטים כמו קורות ההצללה הם קלים יותר. ניתן להזמין פריטים מסוימים בעיבוי אלומיניום שונים בכדי לספק חוזק נוסף. ניתן להתקין תוספות חיזוק פנימי בתוך כמה מרכיבי הפרגולה בכדי לספק עמידות וחוזק לאורך זמן תוך הוספת משקל לפרויקט בכללותו.

האם ניתן להתקין אותם כהרחבת מרפסת?

כן, פרגולה משמשת לעתים קרובות להרחבת מרפסת קיימת ולסגירת פרגולה. בתים רבים כוללים אזור פטיו מקורה קטן או מרפסת ביציאה לחצר האחורית, בעלי בתים בדרך כלל רוצים שהשטח שלהם יהיה גדול יותר. פרגולה דמוי עץ של אלומפל הוא אפשרות נהדרת להרחבת אזור הפטיו הקיים של הבית עם הצללה פתוחה או קירוי עליון.

האם הם יכולים לכסות מרחבים ארוכים יותר?

כן ישנן דרכים רבות לכסות חללים ארוכים יותר עם פרגולה דמוי עץ של אלומפל . תוספות חיזוק אלומיניום פנימי יכולות לאפשר ל- פרגולה להתפרש על פני מרחקים ארוכים יותר ויכולה לאפשר התקנות עם מינימום עמודים.

האם ניתן להשיג את הצורות והצבעים השונים?

כן, ניתן לעצב פרויקטים של פרגולות דמויות עץ כך שיתאימו להתאמה אישית כמעט לכל תחום. כל החומרים מוזמנים בהתאמה אישית לכל פרויקט וניתן להזמין אותם באורכים רבים ושונים ובכמה צבעים שונים. הצוות המקצועי של אלומפל יכול לתכנן בצורה מושלמת את הפתרון הטוב ביותר לשימוש בפרגולה ליצירת מרחב הבילוי אותו אתם מחפשים.

כמה תחזוקה דורשת הפרגולה?

פרגולה דמוי עץ של אלומפל קלה לתחזוקה אך אינה נטולי תחזוקה לחלוטין. באופן כללי, מספיק גשמים רגילים בכדי לשמור על מראה נקי. אם נדרש ניקוי, אנו ממליצים מידי פעם לנקותה עם צינור וזרם מים. יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לאזורים הנמצאים תחת המרזבים, למרפסות, לסוככים וכירויים אחרים אשר חשיפתם מוגבלת לאפקט הטבעי של גשמים.

האם ניתן לצבוע את הפרגולה מחדש?

אמנם איננו ממליצים על זה, אך ניתן לצבוע מחדש את הפרגולות דמויות עץ. עם זאת, הכנה נאותה היא קריטית. אלומפל ממליצה להתייעץ עם אנשי הצוות שלנו לייעוץ בצביעה מחדש. פרגולות האלומיניום עברות תהליך צביעה בתנור ועוברות קו צבע לגימור עמיד. צביעה מחודשת ככל הנראה תיפגע מנזקי מזג האוויר ותדהה מהר יותר מצבע המפעל.
אנא דע כי צביעה מחודשת של כל חלק ממבנה פרגולות של אלומיניום תבטל את האחריות שלך.

כיצד להזדהות מוצרים מקוריים של אלומפל?

פרגולות דמוי העץ של אלומפל מיוצרות מחומרים איכותיים ובדגש על הפרטים הקטנים ושימוש בחומרים מהטובים בשוק פרגולות האלומיניום.
כל רכיב אלומיניום בפרגולה שלנו מיוצר מסגסוגות אלומיניום ייחודית ומוגמר במערכת הציפוי הבלעדית והביצועית שלנו. כל מערכות הפרגולות של אלומפל נועדו מהונדסת לדרישות קוד בנייה ברחבי ארצות הברית. כל עיצוב וכל פרט חושבו בקפידה כדי לשפר את הערכה האסתטית ואת מראה העץ הטבעי. ולכן אנו מעניקים אחריות של 10 שנים!

לסיכום יתרונות!

פרגולות דמוי העץ של אלומפל בנויות מאלומיניום מובלט במרקם עץ. הפרגולות בנויות עם קורות תומכות יציבות ומערכת צבעה עמידה בפני מזג אויר ועומדות בפני שמש, גשם, רוח וטמפרטורות קיצוניות. פרגולות האלומיניום אינן מצריכות תחזוקה שוטפת, בניגוד לעץ אמיתי, פרגולות דמויות העץ שלנו לא ישרפו, יסדקו, יתקלפו, ירקבו או ימשכו טרמיטים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

צבעי אלומיניום

במאמר זה נסקור את כל מה שיש לצבעי אלומיניום להציע לנו. צבעי האלומיניום מתחלקים ל-3 צבעים: צבעי ראל: צבעי ראל הם מניפת צבעים עולמית שבאמצעותם

קרא עוד »

חוק השערים

סוגי שערים, חוקים ומה שביניהם בואו נתחיל! שערים חשמליים מתחלקים ל3 סוגים: שערים מתרוממים כלפי מעלה. שערי הזזה. שערי פתיחה  מכל קטגוריה כזאת יוצאים לנו

קרא עוד »

אהבתם את המאמר?

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואטספ
שתפו במייל
שתפו בטוויטר

תפריט נגישות