פרגולת אלומיניום והגדרת חדר החוץ שלך - אלומפל

פרגולת אלומיניום והגדרת חדר החוץ שלך

כשמונים את מספר החדרים בבית, אנשים רבים שוכחים להוסיף את הגן, וזה מפתיע כשאתם שוקלים כמה זמן אתם מבלים בו.
לפי ה- National, גנים הם הרבה יותר מסתם מקום לגדל בו פרחים. בימינו אנשים מבינים שהגינה היא המקום המושלם להוסיף חדר חדש לגמרי.

"המפתח ליצירת תחושה דמוית החדר הוא להכניס תחושה של מתחם. ניתן להשיג זאת באמצעות ריצוף המפריד בין אזור הטרקלין שלכם לשאר הגן. בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול לבחור בין חצץ, אבני ריצוף או לבנים."

פרגולת אלומיניום והגדרת חדר החוץ שלך

אמנם לא תמיד נדרש גג, אך גג יסייע בהגנת החדר שלכם מפני האלמנטים, כלומר תוכלו להשתמש בחלל החיצוני שלכם כל השנה. אם אינך רוצה ללכת על גג מוצק, אפשרות אחרת תהיה ליצור פרגולת אלומיניום לדגמה אם תרצו מראה ירוק יותר ניתן להוסיף גפנים, שלא רק מעניקה תחושה ים תיכונית יפה לחלל, אלא מסננת את השמש החזקה בכדי לשמור על קור רוח.
בחדר החיצוני שלך יהיה קיר מובנה (החלק החיצוני של הבית שלך), אך אם תרצה להגדיר את החלל ביתר שאת, נסה להוסיף קיר של מיטות צמחים מורמות. נסה להימנע מבניית קיר מוצק נוסף, מכיוון שזה ייקח מהפתיחות של החדר.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

צבעי אלומיניום

במאמר זה נסקור את כל מה שיש לצבעי אלומיניום להציע לנו. צבעי האלומיניום מתחלקים ל-3 צבעים: צבעי ראל: צבעי ראל הם מניפת צבעים עולמית שבאמצעותם

קרא עוד »

חוק השערים

סוגי שערים, חוקים ומה שביניהם בואו נתחיל! שערים חשמליים מתחלקים ל3 סוגים: שערים מתרוממים כלפי מעלה. שערי הזזה. שערי פתיחה  מכל קטגוריה כזאת יוצאים לנו

קרא עוד »

אהבתם את המאמר?

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואטספ
שתפו במייל
שתפו בטוויטר

תפריט נגישות