איך להפוך פרגולת אלומיניום לחדר גן - אלומפל

איך להפוך פרגולת אלומיניום לחדר גן

לא קשה להפוך פטיו או מרפסת עם פרגולת אלומניום לחדר חוץ. מה שגורם לאנשים לחשוב על זה כקשה הוא הרעיון שהוא צריך להיראות שונה מכל חדר אחר בבית – "לא מדויק," אומרים הגורואים של עיצוב החוץ.
בדיוק כמו בשאר הבית, גם בעיצוב החוץ, מיקום ריהוט אסטרטגי ואביזרי אחזור יוצרים מרחב אל פרסקו נוח לאירוח או סתם להירגע.
מרבית הנשאלים בסקר דירגו תאורה חיצונית, תכונות מים, בורות אש, קמינים וחלל בישול האוכל במקום גבוה ברשימת תכונות הפטיו הנחשקות. גאדג'טים מחוברים המאפשרים לבעלי בתים לשלוט באבטחה, בידור ואווירה ממשיכים להיות חם.

בעלי בתים רוצים להפיק יותר הנאה מהחלל החיצוני, אומרת ננסי סומרוויל, מהאגודה האמריקאית לאדריכלי נוף. "הם רוצים חללים חיצוניים אטרקטיביים, שקל גם לטפל בהם ובר-קיימא," אמר סומרוויל לאחרונה כאשר ה- ASLA פרסמה את רשימת המגמות המובילות בחוץ בחוץ לשנת 2013. ולכן פרגולות אלומיניום נותנות את הפתרון הנכון להצללה והפיכת החלל לחדר אירוח חיצוני המאפשר אירוח חוץ בכל ימות השנה.

להפוך פרגולת אלומיניום לחדר גן נשמע יקר?

לא בהכרח. מאז שההשתוקקות לארח יותר בבית פרחה במהלך המיתון והסגר, ניתן היה למצוא ריהוט ואביזרים לפטיו עמידים ומסוגננים כמעט לכל תקציב.
מה שהקונים ימצאו בעונה זו כשהם יחפשו אביזרי מגורים בחוץ עשויים להיראות הרבה כמו שהם רואים כשמחפשים אחר ארון בגדים חדש לקיץ:

  • צבעוניות חיה בכל חלקי ריהוט הפטיו, כגון כסאות נצרים שרף בצבעי אקווה, ירוק סיד וצהוב בננה, הנמכרים כעת בכ- 250 ₪  כל אחד בשוק קוסט פלוס."חיי חוצות צריכים לפנות לחושים ולעזור להירגע ולרענן אותך", כותבים שרה אליוט ונטלי קילגור במגזין HGTV. "צבע מפואר הוא גם תמיד שיפור לחללים בחוץ."נכון שחדרי החוץ המתקדמים של ימינו מתהדרים במטבחים מלאים עם תנורים, תנורים ומקררי יין ולוקחים צבא של בנאים (ואלפי דולרים רבים) לבנייתם.אולם צורך חיצוני צנוע יותר כולל רק מקום להכנת אוכל, מרחב לבישול וחלל לאכול. כדי לחדר את החוץ החיצוני הזה, בחר שטיח חיצוני צבעוני ועמיד לקרקע כמו אלו הנמכרים במחיר של 100 ₪  במחיר Cost Plus. תלו כמה נורות מחרוזת מעל לראש, הצטיידו בגינות מיכל והוסיפו תכונת מים עדינה כמו מזרקה בעציץ. ואז לאפשר לשלווה של מקלט חיצוני חדש שלכם להשרות.
  • כשמדובר בבחירת ריהוט לפטיו, למומחים של HGTV יש כמה טיפים. ראשית, בחר חתיכות בגודל המתאים לחלל. שנית, היצמד לרהיטים שתוכננו להיות בחוץ; זה פחות רגיש לנזק כתוצאה מלחות, טחב או מהיסודות.עמידות היא הסיבה לכך שיותר רהיטי פטיו כיום מיוצרים מקווי ברזל, פלדה או מעשה ידי אדם ולא מעץ או נצרים מסורתיים, אשר בנויים מראטאן, ריד מפוצל או נייר מצופה. באופן דומה, כריות חיצוניות כוללות בדים שטופלו כעמידה באלמנטים.חלקים שתוכננו לחיות בפנים, כמו כסאות עץ יפים וצבועים, עדיין יכולים להאיר פטיו. הם רק צריכים להיות מאוחסנים בתוך הבית לפני סערת קיץ ובתום העונה.קומות, ריהוט ואוי, קירות: חדר חיצוני אמיתי יוצר מעט מקלט, אומרים מומחים לחוצות חוץ. מסכים מותקנים או ניידים עוזרים לעשות זאת. דלתות וחלונות חלקים וחכמים באנרגיה מטשטשים את הגבול בין חללים פנימיים וחיצוניים, ומפיקים את המירב משניהם, לפי מגזין Realtor.
  • בוקסווד ומייפל יפני מועילים ליצירת מסך פרטיות עם צמחים. מחפש משהו שצומח מהר יותר? בחרו בגפן משוטטת כמו תהילת בוקר, זלזלת או קיסוס (או אפילו שעועית). כדי להפוך חדרים חיצוניים ידידותיים לאדמה, בעלי גינון בוחרים צמחים ילידים, אכילים וסובלניים לבצורת לקרקע או למכולות סביב חדרים חיצוניים. מלבד שהגיע שימושי בעת בישול או ציפוי של אוכל, עשבי תיבול בעציצים מעניקים יתרון ארומתרפי. על פי ה-  ASLA,  מערכות השקיה בטפטוף, ריצוף חדיר ומדשאות קטנות יותר צוברות מתיחה בשוק החיים החיצוני. כדי להשלים את המראה של חדר בחוץ, מעצבים יוצרים לעיתים קרובות נקודת מוקד חזותית עם מזרקה בודדת או פיסת פסל גן. מרתה סטיוארט, למשל, מלבישת את החלל החיצוני בבית הקיץ שלה במיין עם זוג ספינקסים מזוגגים, טרה-קוטה. הדוק בחלל? שקול לתלות יצירות אמנות מתכת או מראות עמידות בפני מזג אוויר – או קו ווים או מדפים עם כלי גינון וינטאג '.
  • הקפידו על ריהוט חיצוני נראה טוב כל דבר שחי בחוץ יראה סימני שחיקה לאחר עונה או שנתיים. שימו לב לעצה הפשוטה הזו להארכת חיי רהיטי הפטיו שלכם. • ניקיון בית פשוט. טאטא מעת לעת ריהוט וכריות חוצות, ואז נגב את הריהוט עם סמרטוט לח כדי להרתיע את הצטברות הלכלוך.
  • ניקוי עדין. עליך לעיין בהוראות היצרן לפני שתשתמש במנקה כלשהו ברהיטים. אך בחוץ, סביר להניח כי פיתרון פשוט של חומר ניקוי לשטיפת כלים מעורבב עם מים חמים יעשה את העבודה. לאחר מכן יש לשטוף במים ובמידת הצורך להפעיל מברשת מוך על הריפודים.
  • הימנע מטיפולים קשים. שטיפת חשמל ואקונומיקה של כלור הם בדרך כלל מיותרים ויכולים למעשה להחיש את התדרדרות רהיטי הפטיו.
  • יש לך עובש? קרצף או חולף אותו קלות. יש ללבוש כפפות ולהשליך חומרים משומשים כדי למנוע התפשטות נבגים.
  • פרגולות אלומניום או גג פאנל מבודד ליצירת הצללה מספקת. ניתן לבנות פרגולת אלומניום דמוי עץ.
  • לכסות. החלקים יחזיקו מעמד זמן רב יותר כאשר הם מכוסים בשעות ירידה ובמזג אוויר קיצוני. יש לאחסן ריהוט זקוף כדי לאפשר לניקוז מים או להמיס.
  • טיפול בנצרים. אמנם יש לו קסם קלאסי, אבל בחיק הטבע קשה במיוחד עם נצרים אמיתיים. זה זוכה להגנה מסוימת על ידי צביעה או ציפוי לכה. כדי לעזור לנצרים להחזיק מעמד אפילו יותר זמן, הנח אותו מאור שמש ישיר, נקה אותו באופן קבוע וכסה אותו לעתים קרובות.
  • טיפול בעץ. חומרי איטום יכולים לעזור לריהוט עץ חיצוני להימשך זמן רב יותר. יש ליישם אותם כל שנה לשלוש שנים. להסרת כתמים או טחב, מערבבים ליטר מים חמים עם אבקת חמצן. קרצף את האזור במברשת עם זיפים רכים ושטוף. כדי להסיר כתמי חלודה או גללי ציפורים, או לשחזור הצבע המקורי, חול חול קלות לאורך הדגן בעזרת נייר זכוכית עדין, ושטוף. לעולם אל תשתמש באקונומיקה כלורית שעלולה לפגוע בסיבי עץ ולכן ניתן לבנות פרגולת אלומניום דמוי עץ.

 

אחת הדרכים המובילות לשמור על הצללה נעימה תוך כדי הנאה בחיק הטבע היא על ידי בניית פרגולה מאלומיניום בביתכם. פרגולות לא רק משמשות מקום מפגש מצוין לכל אורך השנה, אלא שהן גם מוסיפות ערך לטווח הארוך לביתכם.

  • פרגולות מרחיבות את שטח האירוח והפנאי שלך ישראל היא מדינה יפהפיה עם מזג אוויר מפואר, ובידור חיצוני אפשרי ברוב השנה. אם אתם נהנים לארח אירועים בביתכם, חשבו על התקנת פרגולה בכדי להמשיך את החגיגות לאורך כל השנה.

עם פרגולה בבית, תוכלו להוסיף ריהוט גן חיצוני ומנגל ובכך להפוך את המרחב החיצוני שלכם לאזור אירוח, גם בזמן הקיץ.

  •  שמירה על אזורי האירוח החיצוניים שלך ללא פרגולה, זה יכול להיות לא נעים לבלות הרבה בחוץ בחודשי השנה החמים ביותר. עם זאת, הפרגולות הטובות ביותר נועדו לשפר את זרימת האוויר ולאפשר לאוויר חם לברוח.  נציגי חברת אלומפל תעבוד אתכם על בניית פרגולה שתעמוד באקלים באזור הגיאוגרפי שלכם ותתאים לתקציב שלכם.
  •  ניתן לעצב פרגולות כך שיתאימו לסגנון הקיים בביתכםאם אתה חושש שפרגולה תתנגש בעיצוב החיצוני של הבית שלך, אל תהיה. חברת אלומפל מעצבת ומתאימה כל פרגולה בהתאמה לצבע והסגנון של הבית שלך, עם פרטים מודרניים כלולים כדי להשתלב עם הבית שעבדת כל כך קשה כדי להפוך אתו לשלך.

אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על אפשרויות פרגולות, צור קשר עם נציגי חברת אלומפל. לחברה שלנו ניסיון של למעלה מ 20 שנה בתחום. אנו יודעים לייצר הצללה, ואנחנו מחויבים לעבוד עם לקוחות כדי להבטיח שהם מרוצים לחלוטין מהפרגולה, הפטיו המותאם אישית שלהם. הרחב את חגיגות הקיץ שלך על ידי התקנת פרגולה חדשה בביתך בקיץ הקרוב. התקשרו אלינו למספר *5439 או עצרו ליד אולם התצוגה שלנו בירושלים כדי ללמוד עוד על מגוון מוצרי החוץ שלנו כדי להחמיא למראה ולתחושה של הבית שלכם.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

צבעי אלומיניום

במאמר זה נסקור את כל מה שיש לצבעי אלומיניום להציע לנו. צבעי האלומיניום מתחלקים ל-3 צבעים: צבעי ראל: צבעי ראל הם מניפת צבעים עולמית שבאמצעותם

קרא עוד »

חוק השערים

סוגי שערים, חוקים ומה שביניהם בואו נתחיל! שערים חשמליים מתחלקים ל3 סוגים: שערים מתרוממים כלפי מעלה. שערי הזזה. שערי פתיחה  מכל קטגוריה כזאת יוצאים לנו

קרא עוד »

אהבתם את המאמר?

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואטספ
שתפו במייל
שתפו בטוויטר

תפריט נגישות